31 Ekim 2018 Çarşamba

Guzel Seyler in 2018


Bana ne desen haklisin su an. Aman Allah`im ya o kadar cok sey soylememisim ki sana ..  Gercekten cok cok ozur dilerim canim benim. Baslayalim mi ? Kalbin dayanir mi buna :p Deneyelim bakalim.
4 Agustos 2017 de  sana demisim ki; 18 Agustos 2017 de TR ye donecegim. Evet tatli sey , dondum.. Tr ye dondukten sonra da 18 Eylul 2017 de MSA da Pasta ve Ekmekcilik okumaya karar verip kaydimi yaptirdim.

4 ay boyunca profesyonel bir mutfakta  pasta ekmekcilik egitimi aldim ki ne egitim. Ben hayatimda boyle bir sey gormedim. Baya baya askerlik yaptik. Inanilmaz bir deneyimdi benim icin. Egitim bittikten sonra 4ay da staj yaptim . Stajim okula cikti, secilen nadir insanlardan biri oldum. Staj o kadar yorucu gecti ki hic bitmeyecek sandim ilk baslarda ama alistikca zor gelmemeye basladi. Inanilmaz yoruldum. O kadar ki, iyi bir yaz tatili yaptim, uzun uzun. MSA araciligiya harika insanlarla tanistim. O kadar tatli ve temiz arkadasliklar kurdum ki, iyiki gitmisim, iyiki bu insanlari tanima firsatini kendime vermisim, iyiki boyle bir dunyayi tanima imkanini kendime tanimisim. Bana pasta ogrenmenin disindaki katkilari da o kadar cok ki saymakla bitmez.

Okul bitti hemen Ordu ya gittim. 20 gune yakin dinlendim. Ardindan Bodrum a gittim ve cok begenmedim 8gun kadar da orda kaldim.Istanbul a dondum is bakmaya basladim. Bos durmak hic iyi degildi. Guzel zaman geciriyordum ama yine de is hayatina donmeyi de 4gozle bekliyordum. Kendi basima bisiler yapmaya calistim. Pastacilik alaninda websitesi vs actim ama Agustos ortasinda ise baslayinca ilgilenemedim pastayla borekle.

Kurban bayrami tatilinde marmaris e gectim. Benim icin surpriz bir tatildi ama 9gun de Istanbul da durmak olmazdi. Iyiki gitmisim marmaris e bayildim ve hatta yerlesmeye karar verdim J Tesekkurler Turkiye;)

Armagan la yapmayi dusundugumuz bir proje vardi ama TRnin ekonomik sartlari vs buna pek uygun degildi bu sebeple de ertelendi. Bende kendi yoluma bakmaya karar verdim . Baska bir yerle gorustum . Orada baslayacagim 5 Kasim da.

Anil Can ile gorustum. Hayatimda bir takim iyilestirmeler denedim ve oldu onun vesilesiyle diyelim. Guzel isler geldi, yaptim, kazandim. Cok sukur ki her sey yolunda ve oyle de olmaya devam ediyor. Ben dunyanin en sansli insaniyim.

Eksik olan seyler de dolmak uzere hayatimda.
Cok sukur.
Cok ozur L

Canan/ 佳楠 伊斯坦布尔
31.10.2018    


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder